8 Ağustos 2012 Çarşamba

sex hikayeleri – patron

ben yaz tatillerin de calışan bir öğrenciyim ozamanlar 18 yaşlarındaydım bu hayatımın anısını size alatmak isderim işyerinde işler cok yoğundu ve biz mesaiya kalmak zorundaydık yine bir gün mesaiya kalmışdık ve saat gece 23 00 olmuşdu ardık personel poytos etmışdi (potronumuz bayan dı benim onda başdan beri gözüm vartı bana işleri gösderin ce ben onun kötüne eller dim ve o bana karşı cok iyi idi) patron beni yanına cağırtı ve oturdedi beni bu akşam eve bırakırmısın dedi bende hemen kaoul ettim aileme talefon actık ve bu akşan keleme ye ceğimi söyledik araba ile evime doğru ilerlerken o benim yarrağıma bakıyordu arabayı durdurdu ve iki şişe şampan ya aldı eve gelmişdik ben haycan dan ölücekdim sankievi cok güzeldi sakin ol rahatla dedi ben de birazcık olsun rahatlamışdın o odasın üstünü değişdirmeye cıkmışdı ben de beşinden yukarı cıkdım kabının arasından bakıyortum coook güzel fiziği vardı o beni fark etmiş di ama hic aldırmadan üstünü cıkardı ben ilk kez soyunan bir kız körmüşdüm ve cok heycanlan mış dımaşşağı indim ardım dan o geldi sabeyaz bir tul giyin mişdi amcığı göğücleri herşeyi görümüyordu ve aldığı şarapı bartaklara tolyur du ve biraz ictik ondan sonr gözlerime bakıyortu artık zamanı gelmişdi onu tutakların dan öpmeye başladım ve üstündeki tulü cıkarardım ğüsleri cok güzldi onları yalamaya başladım ondan sonra amını yalatım cok tağişik bir tatı vartı o cok zevk alıyordu bağırıyordu o benim yarrağınmı eline alıtı okşadı ve ağızına altı tam olara ağızını tolduruyordu inanılmaz bir zevk almışdım onu kalebeye yatırdım ve amına sokmaya başladım o bağırıyordu emrederek yaaş diyordu ben de burası işyeri değil dedim ve daha hızlı sokmaya başladım inlemeye başladı ilk önce amına boşaldım ondan sonra kotune ondan sonra na ağızuıana (sizebi sırvereyimen zevfkli olan ağızına boşlkaktı) sabaha kadar sikişdik o gübn bana izin verdi ben de eve gidip uyutun o günden sonra isdediği zaman beni cağırır ve sabahlara kadar sikişirdik inanılmaz birduykuydu iflas edip başka bir yere gitti ondan sonra hıc haper alamadın ama 5 günü ben hic unutmadım heppinize bol seksler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder